пʼятниця, 23 лютого 2024 р.

Який я?



Ознайомлення із природним довкіллям.

Тема: "Щоб не боліли зуби"

Мета: дати дітям уявлення про те, як треба доглядати за зубами; формувати поняття про здоровий спосіб життя, дати елементарні знання про здоров’я, коротко пояснити чинники та засоби його збереження; розвивати пам’ять, увагу; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я


Художньо-продуктивна діяльність (малювання) у синхронному режимі.

Тема заняття: «Прикрасимо рушник»

Мета: продовжувати вчити малювати фарбами, охайно користуватися фарбою; ритмічно наносити візерунок, правильно тримати пензлик; виховувати акуратність у роботі.

Матеріали та обладнання: аркуш паперу прямокутної форми, гуаш жовтого та зеленого кольору, пензлики, ємність з водою, серветка.




























Пропоную поспостерігати за снігопадом.

Мета: сформувати в дітей поняття про зимові явища в природі - снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість, зв'язне мовлення; виховувати естетичні почуття.


Ввечері пропоную прочитати дітям вірш М. Познанської «Моя ляля»

Є ляля у мене, похожа на мене, 

Ну просто як менша сестричка моя: 

В обох нас косички, 

В обох круглі личка, 

І навіть всміхається ляля, як я.

Однакові очі і в неї, і в мене; 

Однакові плаття: зелене й зелене. 

І в неї косинка, і в мене косинка, 

І навіть зовуть нас: 

Маринка й Маринка.

Запитання: Як звати дівчинку та її ляльку? Чим були схожі дівчинка і лялька? А у вас є такі іграшки? Як ви піклуєтесь про них?


Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарних вихідних. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...