Ознайомлення із природним довкіллям.
Тема: "Щоб не боліли зуби"
Мета: дати дітям уявлення про те, як треба доглядати за зубами; формувати поняття про здоровий спосіб життя, дати елементарні знання про здоров’я, коротко пояснити чинники та засоби його збереження; розвивати пам’ять, увагу; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) у синхронному режимі.
Тема заняття: «Прикрасимо рушник»
Мета: продовжувати вчити малювати фарбами, охайно користуватися фарбою; ритмічно наносити візерунок, правильно тримати пензлик; виховувати акуратність у роботі.
Матеріали та обладнання: аркуш паперу прямокутної форми, гуаш жовтого та зеленого кольору, пензлики, ємність з водою, серветка.
Пропоную поспостерігати за снігопадом.
Мета: сформувати в дітей поняття про зимові явища в природі - снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість, зв'язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Ввечері пропоную прочитати дітям вірш М. Познанської «Моя ляля»
Є ляля у мене, похожа на мене,
Ну просто як менша сестричка моя:
В обох нас косички,
В обох круглі личка,
І навіть всміхається ляля, як я.
Однакові очі і в неї, і в мене;
Однакові плаття: зелене й зелене.
І в неї косинка, і в мене косинка,
І навіть зовуть нас:
Маринка й Маринка.
Запитання: Як звати дівчинку та її ляльку? Чим були схожі дівчинка і лялька? А у вас є такі іграшки? Як ви піклуєтесь про них?

























Немає коментарів:
Дописати коментар